Sehari Bersama Dua Mentor Penulisan!


Seminar Penulisan Buku Popular ini adalah satu saat yang pastinya istimewa san dinanti-nantikan kepada sesiapa yang berminat dan mempunyai kesungguhan impian untuk menjadi penulis. Bukan penulis biasa, tetapi matlamat menjadi PENULIS BESTSELLER!

Istimewanya adalah anda semua bakan diberikan tunjuk ajar oleh MENTOR Penulisan yang sememangnya tidak asing bagi dunia industri buku dan penulisan Malaysia. Bukan seorang, tetapi dua MENTOR yang HEBAT! Iaitu En. Fauzul Na'im Ishak dan juga En. Zamri Mohamad.

Siapa Mereka?

En. Fauzul Naim adalah Pengasas Akademi Penulis Sdn Bhd yang mana menumpukan kepada latihan penulisan di Malaysia. Pengalaman beliau selama 9 tahun bersama PTS dalam dunia industri buku adalah sesuatu yang amat bermakna dan istimewa sekali. Dengan itu beliau menganjurkan pelbagai jenis latihan mengenai penulisan dan penerbitan. Tujuannya adalah membangunkan industri buku dan penulisan dengan memberikan input-input kepada semua berkenaan dunia penulisan.Membina dan mencipta bakat-bakat penulis baru yang bakal menjadi bestseller adalah satu matlamat Akademi Penulis.

Antara penulis hebat yang pernah berkarya di bawah seliaan En Fauzul Naim adalah seperti Dato' Dr. Mohd Fadzilah Kamsah, Dr. Danial Zainal Abidin, Ustaz Zawawi Mat Yusoh dan ramai lagi.

En. Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet.

Pelbagai jenis buku bestseller telahpun dihasilkan oleh beliau.
Buku penulisan ZAMRI MOHAMAD

"Buku-buku beliau terus diulang cetak dan memberi kesan kepada pembaca"

Buku-buku dihasilkan.

2006: Memahami Bahasa Cinta Lelaki
2006: 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki
2006: Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas
2007: Magnet Cinta
2008: Rahsia Bisnes Mamak
2008: Mempengaruhi Bos Cara Streetsmart
2008: Mengurus Konflik Gaya Streetsmart
2008: E-buku Tip Karier untuk Wanita Moden
2009: Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah
2009: Tip Menjadi Penulis Bestseller
2009: Pemasaran Internet untuk Bisnes Kecil
2009: Geng Genius Misteri Lokman

Berapa yuran menyertai Seminar Penulisan Buku Popular ini?

Seminar yang istimewa ini hanyalah dikenakan bayaran yuran yang amat rendah sekali.

RM 150 (Pelajar)
RM 250 (Orang Ramai)
Marilah kita mendaftarkan diri menyertai seminar yang amat menarik ini. Sehari Bersama Dua Mentor Penulisan! Mulakan langkah anda.

Jangan lepaskan peluang untuk menyertai seminar yang julung-julung kali diadakan ini. Bagi yang berminat boleh langsung menghubungi saudara Abdul Qahhar di talian 0136288614 ataupun 03 4149 2560 ataupun emailkan kepada latihan@akademipenulis.com.

Bertindak sekarang!! Tempat adalah terhad!



0 Responses to "Sehari Bersama Dua Mentor Penulisan!"

Post a Comment